Payroll Consultant
Ben jij een specialist op het gebied van payroll en beschik je over brede kennis van salarissen, cao’s en relevante wet- en regelgeving? Of wil je je ontwikkelen tot payrollspecialist en ben je bereid hiervoor de PDL-opleiding te volgen, volledig bekostigd door ons?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wie ben jij?
Jij bent (of wordt) onze inhoudelijke adviseur op het gebied van salarisadministratie en alles wat daarbij komt kijken. Je bent goed op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving of bereid dit via de PDL-opleiding eigen te maken.
Verder:
- Heb je de PDL-opleiding afgerond of ben je bereid deze bij ons te volgen.
- Is ervaring met Exact Online een pré, maar zeker geen vereiste.
- Beheers je zowel de Nederlandse als de Engelse taal uitstekend, in woord en geschrift. Wij werken in een expat-rijke omgeving en communiceren daardoor veel in het Engels, zowel intern als met onze klanten.
- Werk je zelfstandig, gestructureerd en resultaatgericht; je weet wat er moet gebeuren en wanneer.
- Is er de mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken.


Wat ga je doen?
Als adviseur ontzorg je onze klanten volledig op het gebied van personeels- en salarisadministratie. Voor ondernemers die druk zijn met het runnen van hun bedrijf ben jij het vaste aanspreekpunt en de deskundige ondersteuning.
Onze klanten zijn organisaties waarvoor wij de volledige salarisadministratie verzorgen. Met jouw (toekomstige) kennis van payroll houd je moeiteloos overzicht en schakel je gemakkelijk tussen verschillende werkzaamheden en diverse klanten.
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
De salarisronde komt eraan, dus er is volop werk te doen. Je bent verantwoordelijk voor de volledige salarisadministratie van jouw klanten en verzorgt deze nauwkeurig en tijdig. Je verwerkt mutaties in personeels- en salarisdossiers en zorgt ervoor dat nieuwe medewerkers correct worden opgenomen in het systeem. Daarnaast beantwoord je vragen van klanten over o.a. arbeidsrechtelijke onderwerpen, onkostenvergoedingen en de Werkkostenregeling (WKR).
In de middag heb je contact met instanties zoals de Belastingdienst en het UWV over salaris gerelateerde aangelegenheden. Daarna rond je de salarisverwerking af en voer je een laatste controle uit voordat je de salarisrun definitief maakt.
Wat krijg je van ons?
- Een afwisselende functie op een dynamisch kantoor in het centrum van Amsterdam.
- Een hecht team dat transparantie, sfeer en open communicatie hoog in het vaandel heeft staan.
- Een aantrekkelijk salaris.
Wie zijn wij?
BROADSTREET is een boutique fiscaal advieskantoor gelegen aan de Herengracht. Wij verzorgen aangiften inkomstenbelasting en fiscaal advies voor particuliere cliënten, en ondersteunen zowel nationale als internationale ondernemingen op het gebied van belastingen, payroll services en administratie. Met een hecht team van ruim 30 collega’s werken we elke dag hard en met plezier. Onze goede werksfeer wordt verder versterkt door regelmatige teamuitjes en een moderne, goed uitgeruste kantooromgeving aan de grachten van Amsterdam.

Interesse?
Zie hieronder het sollicitatieproces
Solliciteer hieronder
via het formulier.
Telefonische
kennismaking.
Gesprek
op locatie.
Match!
Arbeidsvoorstel.
Solliciteren

Heb je een vraag over de vacature?
Onze business manager Jiske helpt je graag verder.
Voor algemene vragen
Telefoon: +31 (0)20 262 4300
E-mail: info@broadstreet.nl
Amsterdam Office
Herengracht 500
1017 CB Amsterdam
Den Haag office
Zuid-Hollandlaan 7
2596 AL Den Haag
